Info Buah Pisang

loading...

Friday 17 April 2015

Filled Under:

KISAH SILAM FARID KAMIL KINI BUKAN RAHSIA LAGI.


Kalau sebelum ini korang hanya mengenali Farid menerusi filem je kan, hari ini MiG Online nak share sikit tentang Farid Kamil. Nak tau serba sedikit tentang hidup Farid Dulu dan Sekarang? Jom layan ;
Kalau korang nak tau, sebelum Farid menjadi seorang pelakon, dia adalah seorang pelajar yang mempunyai kelulusan Ijazah Sarjana Muda Seni Layar (Screen Art) pada 8 tahun yang lalu. Wow! Bukan calang-calang orang tau Farid ni!
Sebelum ini, Farid juga pernah bekerja  dalam bidang perfileman dan menguruskan pengurusan di belakang tabir. Bukan senang nak jadi senang. Semua orang akan bermula dari bawah. Dengan usaha gigih Farid sekarang, setiap kejayaan Farid adalah hasil dari titik peluhnya sendiri, respect!

Terbaru, keluarga bahagia Farid bersama insan tercinta iaitu Diana Danielle dan Muhammad.

Terserlah kegembiraan mereka “spent time together”.  Kehidupan mereka bagaikan sudah lengkap apabila muncul Muhammad yang menambahkan lag


i kecerian dalam keluarga. One Happy Family.

Sekarang, siapa yang tak kenal dengan Farid Kamil? Dengan bakat yang dimiliki olehnya buatkan peminat semua mendoakan kejayaannya. Antara aktiviti  utama yang menjadi pilihan pelakon ini ialah bermain Polo bersama rakan-rakan.




0 comments:

Post a Comment

loading...
loading...