Info Buah Pisang

loading...

Thursday 30 April 2015

Filled Under:

Siapa Amran Fans?


Siapa Amran Fans
Siapa Amran Fans. Pastinya ramai netizen yang ingin mengetahui siapakah umatnya disebaliknya nama Amran Fans yang menjadi fenomena di Facebook. Amran atau lebih dikenali dengan nama Meran juga pernah digosipkan dengan artis-artis cantik Malaysia seperti Hanis Zalikha dan Yana Shamsudin. Tetapi semua itu hanya mimpi sebab Keknis telah pun menjadi tunangan orang dan Yana sudah pun menjadi isteri kepada Fadzil Zahari.
Baru-baru ini di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur telah berlangsung pelancaran buku Amran Fans. Seperti juga encik mimpi atau bandi amuk si meran tidak juga menampakkan mukanya sebaliknya hadir dengan mengenakan topeng di muka. Tetapi jika dilihat dari gambar tersebut ramai yang berpendapat beliau bukanlah meran kerana kebanyakan netizen mengatakan tangan Amran Fans tidak lah segemuk itu. Boleh tahan punchline jugak statement pengikut Amran Fans ni wakaka.
Populariti Amran Fans dikatakan mengalahkan Dato CT sekarang ini tetapi masih gagal menandingi populariti Ahmad Maslan. Ini yang perlu meran berikan perhatian.
Meran berjanji akan mendedahkan identitinya apabila mengatakan :
” Tapi yang pasti 1 hari nanti Amran akan dedahkan identiti jugak. Dengan syarat, bawak MH370 balik dulu. Hihihi ”
Tetapi bagi PANEH la apa yang dikeluarkan oleh meran di wall FB nya walaupun sinis tetapi boleh membuat orang berfikir.




0 comments:

Post a Comment

loading...
loading...