Info Buah Pisang

loading...

Thursday 30 April 2015

Filled Under:

KOLEKSI VIDEO MAWAR RASHID (RATU GST) YANG KELAKAR ABIS DAN AGAK GEDIKS !

Nampaknya nama peserta Dewi Remaja, Mawar Rashid semakin meningkat naik dek kerana dihentam teruk oleh Sharnaaz Ahmad berhubung isu tak tahu GST. Perkara ini mungkin agak memalukan tetapi 100% tidak boleh disalahkan kepada Mawar Rashid sendiri memandangkan cukai GST baru sahaja dilaksanakan 1 April yang lalu. Mungkin juga kerana terlalu sibuk, Mawar Rashid tidak sempat membuat research sepenuhnya tentang apa itu cukai GST. Lupakan sahaja isu ‘Peserta Dewi Remaja Mawar Rashid Dihentam Teruk Gara-gara Jawapan Isu GST‘ kerana beliau sendiri memohon maaf kepada umum melalui laman sosial instagram miliknya.
mawar rashid
Peserta Dewi Remaja, Mawar Rashid 
Memandangkan nama Mawar Rashid meningkat naik, justeru penulis tertarik dengan kreativitinya dalam membuat video pendek. Kalau yang dah kenali gadis ini tentu tahu tentang permulaannya terlibat dalam dunia retis adalah melalui ‘keek‘. Nah ‘Biodata Mawar Rashid & Foto Menarik‘ yang mungkin menarik untuk dibaca.
Agak-agak korang la kan, kontroversi yang tercetus ini mungkin boleh memberi peluang untuk Mawar Rashid menjadi juara Dewi Remaja tak?
Kelakar atau gedik? Opss!








0 comments:

Post a Comment

loading...
loading...