Info Buah Pisang

loading...

Tuesday 28 April 2015

Filled Under:

"MUKA CANTIK, TAPI ...."...SHARNAAZ AHMAD BAGI AYAT PANAS PADA MAWAR RASHID YANG TAK TAHU GST.

Sharnaaz Ahmad Tampil Komen Isu Mawar Rashid Tak Tahu GST!


Apabila artis popular Sharnaaz Ahmad tampil memberikan komen tentang ‘Peserta Dewi Remaja Mawar Rashid Dihentam Teruk Gara-gara Jawapan Isu GST?‘ pasti isu ini boleh dikatakan agak panas dan menarik. Yelar kan, untuk menjadi juara Dewi Remaja perlulah mempunyai pengetahuan am yang luas dan IQ yang tinggi. Takut nanti dipanggil ‘bimbo’. Opss!
Video tersebut telah menjadi viral di media sosial dan dek kerana itu juga Mawar Rasyid dihentam teruk kerana isu berkenaan. yang masih belum tahu maksud GST ialah Cukai Barang dan Perkhidmatan. Jangan lupa tau!, takut nanti malu apabila ditanyakan soalan tersebut tetapi tidak dapat jawab. Eh!
Pelakon Sharnaaz Ahmad telah tampil berkongsi komen di laman facebook miliknya seakan menempelek Mawar Rashid. Macam biasa lah, Sharnaaz Ahmad sememangnya terkenal dengan sikap panas barannya. Tak gitu?, malah disebabkan gosip ini juga ‘Jambang Sharnaaz Ahmad Tiru Gaya Wak Doyok?‘ membuatkan Sharnaaz naik angin.

sharnaaz ahmad komen mawar rashid
“Apa yang kau orang cuba lahirkan di dalam industri? Jangan salah faham. Tapi ini agak sedih kalau bawa masuk ke dalam industri. Muka cantik tetapi pendidikan ‘out’. Belajar dulu adik, baru fikir kemasyhuran,”
Tetapi apa yang lebih menarik, Mawar Rashid sendiri tampil membuat permohonan maaf ekoran isu yang memalukan tersebut dengan memuat naik gambar dan kapsyen kata-kata maaf di laman sosial instagram miliknya.
mawar rashid gst
Guys.. Maksud (gst) is goods and services tax yg menggantikan (sst) sales and services tax.. mawar mintak maaf pada semua sebab mawar kurang peka tentang isu ekonomi negara..pelajaran & assigments serta aktivit2 mawar yg padat setiap hari telah membuat mawar lalai tentang perkembangan isu semasa..mungkin ade yg diluar sana sebaya mawar yg mungkin jugak kurang pasti tentang GST..mawar belajar dari kesilapan dan insyaallah akan lebih membuka minda tentang isu isu semasa..mawar apologise once again dan ambil setiap kritikan dan teguran utk improve diri mawar to b a better person..tq to all yg still support mawar.. mawar nak sambung study. wish me luck guys peace no war ✌️ @mawarians_official
Diharap isu ‘Peserta Dewi Remaja Mawar Rashid Dihentam Teruk Gara-gara Jawapan Isu GST?‘ berakhir dengan baik. Kalau dah tahu IQ rendah, terpulang pada juri untuk menilainya. Pasti ramai lagi yang lebih layak untuk bergelar sebagai juara Dewi Remaja. Tak gitu?




0 comments:

Post a Comment

loading...
loading...