Info Buah Pisang

loading...

Wednesday 29 April 2015

Filled Under:

Ovari Dibuang Kerana Makan Produk Shaklee

Ovari Dibuang Kerana Makan Produk Shaklee

Ovari Dibuang Kerana Makan Produk Shaklee | Memetik kisah Puan Nur Farina binti Abdullah yang pernah menjadi duta produk kecantikan suatu masa dulu, baru-baru ini telah dibuang ovari dan kami amat bersimpati atas kejadian yang menimpanya.

Namun, di dalam komen-komen beliau ada mengatakan bahawa beliau TIDAK MENGAMBIL SEBARANG SUPLEMEN SEPERTI DINYATAKAN DALAM STATUS BELIAU (Termasuk SHAKLEE), tetapi hanya mengambil kira pendapat doktor yang disampaikan secara rambang.
1
Shaklee Bukan Punca
Oleh hal yang demikian, sejujurnya dari pihak Shaklee sendiri pernah memaklumkan kepada umum, sekiranya terdapat masalah kesihatan yang disyaki berpunca dari produk Shaklee, laporkan segera kepada syarikat supaya tindakan boleh diambil. Sekiranya dakwaan adalah benar, pihak syarikat juga boleh bertindak menarik balik produk supaya tidak membahayakan orang lain.
GLA Shaklee Penyebab Cyst?
Anda masih ingat kisah Cikgu Mary yang mendakwa GLA punca masalah kesihatan beliau? Pihak Shaklee sendiri telah berurusan terus dengan beliau dan menawarkan khidmat pemeriksaan kesihatan menyeluruh bagi membantu beliau dengan masalah kesihatan tersebut namun tiada bukti mengatakan ianya benar. Tambahan pula Cikgu Mary telah mengamalkan beberapa jenis produk kurus yang lain sebelum kejadian dan turut diambil bersama-sama produk Shaklee.
Selamatkah Saya Ambil Produk Shaklee?
Secara amnya, semua benda di dalam dunia ini kenalah diambil secara seimbang, bukannya berlebih-lebihan.





0 comments:

Post a Comment

loading...
loading...