Info Buah Pisang

loading...

Friday 17 April 2015

Filled Under:

ISTERI DAVID BECKHAM CURANG DALAM KAPAL TERBANG ! .OUH MAN


Kalau suatu ketika dahulu kita pernah mendengar tentang cerita David Beckham kantoi bermain cinta dibelakang isterinya yang khabarnya garang itu yakni Victoria, tetapi baru-baru ini gambar panas menampilkan Posh Spice ini pula tersebar meluas.
Gambar tersebut yang dikongsikan pereka fesyen ternama itu di laman sosial Twitter miliknya yang baru-baru ini berada di Asia atau lebih tepat lagi di Hongkong bagi memenuhi jemputan dan juga mementaskan koleksi terbaru daripadanya di kota metropolitan Asia itu.
Aksi mesra yang dirakamkan memperlihatkan Victoria duduk diatas riba jejaka kacak itu sambil mencium manja dan kelihatan tidak segan melakukannya. Namun mungkin jangkaan isteri lagenda pemain bola terkenal ini curang meleset sama sekali kerana ia bukanlah seperti mana yang disangkakan.
Jejaka kacak yang dirakamkan fotonya bersama Victoria tersebut merupakan Ken Paves, jurudandan rambut peribadi fesyenista tersebut. Jadi Ken bukan sahaja bertindak sebagai pembantunya untuk kelihatan sentiasa cantik malah Ken juga merupaka sahabat ibu kepada empat orang anak ini.
Foto tersebut telah dirakamkan di dalam jet preibadi yang telah menerbangkan mogul fesyen itu dan entouragenya ke Hong Kong kerana menghadiri acara amal mengutip dana anjura amFar dan Victoria adalah salah seorang daripada tetamu kehormat.
Aksi mesranya ini menutup cakap-cakap mengenai imejnya yang sentiasa tidak mahu senyum tetapi dia sebenarnya bukanlah seorang yang sangat serius. Dia menjawab pertanyaan mengenai perilakunya itu, dan berkata industri tempat dia bekerja memaksa dia bertindak demikianwalhal sebenarnya di dalam hatinya sentiasa tersenyum




0 comments:

Post a Comment

loading...
loading...