Info Buah Pisang

loading...

Thursday 15 September 2016

Filled Under:

MENGGELIKAN: SUAMI PENGSAN TERHIDU BAU BUSUK DARI BRA ISTERI. APA YANG DITEMUKAN MEMANG GELI DAN JIJIK. ASTAGHFIRULLAH. INILAH AKIBAT DARIPADA.....


Bra adalah keperluan sehari-hari paling penting bagi wanita, akan tetapi perlu di ingat bahawa keadaan bra perlu juga diperhatikan agar tidak mengundang malapetaka pada si pemakai. Seperti mana yang di alami oleh seorang wanita bernama Alea.


Katanya ada sesuatu yang busuk disebalik bra yang dia gunakan sepanjang hari, perkara itu diketahuinya selepas buah d4danya merasa gatal-gatal seperti ruam, padahal bra yang dia pakai baru saja di cuci.

Kerana rasa ingin tahu dia pun membuka bra yang memiliki spans tebal yang didalamnya dan mengoyakkannya.

Akan tetapi dia menemui sesuatu yang sangat mengejutkan, Alea menemukan sejenis gel atau rempah-rempah yang diselipkan di dalam span bra tersebut yang tujuannya untuk melancarkan peredaran darah di sekitar payudara. Yang lebih mengejutkan lagi apabila dia menemui beberapa ulat belatung bersarang di dalam gel branya itu.

Bagaimanapun Alea sempat berkongsi kejadian itu dilaman media sosial, dan menceritakan perkara yang di alaminya itu terjadi akibat dari pencucian bra yang kurang tepat serta pengeringan yang kurang sempurna.

Begitu juga dengan cara mencucinya, Alea mengingatkan agar tidak mencuci bra dengan cara di lipat kerana ia boleh membuatkan cup bra jadi bocor dan mengakibatkan gel bra jadi rosak.




0 comments:

Post a Comment

loading...
loading...