Info Buah Pisang

loading...

Saturday 1 October 2016

Filled Under:

TERBONGKAR ! RAKAN SENDIRI DEDAH PUNCA PENCERAIAN DR AZIZAN DAN ISTERINYA. MACAM TAK LOGIK PULAK. APA MAKNA SEMUA INI?


I just came back from my mum's house... actually ada majlis ringkas for the family.. coz my cousin nak nikah esok kat Cheras, KL.

Well... biasalah.. dah ramai berkumpul tuh... jumpa lah sedara-mara.. sepupu sepapat... and masa tgh dinner... Madiha, one of my sepupu sepapat talk about her going to be divorced by her hubby. Aku terkejut jugak coz the couple x mcm people yg akan dilanda masalah rumahtangga.. but.. no one knows.. rite???.. hanya Allah yg maha mengetahui.....

And the best part is.. hubby dia tuh.. is Dr. Azizan, the famous penceramah Rahsia Tarikh Lahir. Aku pun boleh x kenal .. almaklum.. jarang jumpa....

Tapi... sebelum aku tau Dr. Azizan tuh hubby Madiha.... aku dah lama x setuju dengan ceramah Rahsia Tarikh Lahir nih.... sbb bagi aku... it is the most stupid and ridiculous thing in the whole wide world!!!!..... nothing can be predicted through your birth date... itu kan seolah2 mempersendakan kuasa Allah????

Dan yang paling mengejutkan aku.. Dr. Azizan nak ceraikan Madiha sbb tarikh lahir Madiha menunjukkan yang mereka x sesuai dan sepadan sebagai husband and wife.... after they have kids together!!!!!!!.... Mengarutkan?????

And Dr. Azizan plak dah nikah satu lagi.. kat luar negara.. mana lagi kalau bukan kat Thailand tuh.... Madiha tau psl tuh...

Dr. Azizan serahkan surat notis yg dia nak ceraikan Madiha 4 hari sebelum Madiha nak tunaikan umrah masa Ramadan yang lepas nih..... hampeh sungguh laki mcm tuh!!!! Tapi.. aku bukan nak ckp psl perceraian mereka yang bakal terjadi pada 26hb October nih... aku nak ckp psl ceramah karut-marut dia tuh....

Tapi aku nak tanya pendapat korang yang baca tulisan aku nih..... kalau lah tarikh lahir bapak korang atau mak korang menunjukkan yang mereka akan membawa bala dan kesusahan dlm hidup korang... maka kenalah korang buang mak bapak korang tuh, kan??? Kalau tarikh lahir anak korang menunjukkan depa akan bawak sial dlm hidup korang... maka korang campak lah depa kan???.... itu kalau ikut kepercayaan pengikut Rahsia Tarikh Lahir nih.... x gitewww???...

Sbb tarikh lahir itu jugalah Dr. Azizan tuh buang isteri dan anak2 psl.. tarikh lahir depa x ngam dgn dia!!!!

Pada aku lah.... mereka yang percaya dengan Rahsia Tarikh Lahir nih... khurafat!!!!.. dan sepatutnya... ianya dianggap sebagai salah satu ajaran sesat kat Malaysia nih... lebih kurang mcm Ayah Pin atau Rasul Melayu tuh!!!!... Wajib kena tangkap dan dibrainwash!!!!!!

Dan pada mereka2 yang percaya kat Dr. Azizan ada PHd tuh.... baik buang jauh2 kepercayaan korang tuh sebab... dia tuh penipu.... x yah ler membazirkan duit pi dengar ceramah mengarut dia tuh.... nanti dikategorikan sebagai org2 yg mungkar plak!!!...

Sbb..... hanya ALLAH sahaja yang mengetahui segala rahsia makhluk2Nya.... tiada tarikh lahir atau sebarang nombor yang dapat membuka apa jua tabir rahsia ALLAH itu.....


Jadi... para pengikut Dr. Azizan, si tukang karut Rahsia Tarikh Lahir tuh.....BERTAUBATLAH!!!!!




1 comments:

  1. Bercerita untuk tarik perhation org mmg best tpi jgn smpai jatuh fitnah org dah la...berat hukumnya tu...skrg mmg la x rse apa2..hehe

    ReplyDelete

loading...
loading...