Info Buah Pisang

loading...

Thursday 15 September 2016

Filled Under:

Anda Tahu Kedai DAISO? Tolonglah JANGAN BELI 10 BARANG ini di DAISO. Tengok Betul-betul barang di bawah. Kita dah lama tertipu. KALI ini JANGAN SAMPAI TERTIPU ! SEBARKAN pada semua Orang .


Kedai DAISO amat popular di semua shopping Complex di seluruh Malaysia. barang-barnag yang disediakan diimport dari Jepun dan agak pelik untuk rakyat Malaysia.

tetapi ada juga barang yang tidak sepatutnya anda beli ketika anda berada di Kedai DAISO . Gambar di bawah menunjukkan antara barang yang tidak berbaloi anda beli dan sesetengahnya kurang kualitinya. ini bukan paksaan cuma info yang harus anda ketahui. harap entri ini dapat membantu anda lebih bijak berbelanja ketika berada di kedai DAISO.

10 barang yang tidak sepatutnya anda beli di DAISO:: 


 fail kerja :: logikkah RM5? ang pikiaq la sendiqi.


 pengikat rambut :: logik kah rm5? tepuk dada tanya selera

 Minuman ringan : percayakah anda air soda begini anda boleh dapati pada harga RM2?


pembalut buku :: adakah logik pembalut buku berharga RM5? please go to nearly bookstore and surely you can find the cheap text wrapping, in addition, its more quality and cheaper than DAISO.


  Barangan dapur: kebanyakkan diperbuat dari plastik dan tidak berkualiti malah tidak sesuai untuk memasak di dapur



 barangan alat tulis ::  adakah logik barangan seperti ini dijual dengan harga RM5? anda pasti boleh mendapatinya dengan harga yang lebih murah di kedai alat tulis biasa. percayalah



 Alat kosmetik :: alat kosmetik murah pastinya mempunyai kesan yang buruk pada diri anda. Jangan kerana murah, kulit anda akan merana. jenama yang disediakan juga kelihatan tidak mendapat kesahihan dari kesihatan Malaysia. sayangi diri anda ok!


 Tea candle :: anda bleh dapat 100 lilin begini ada harga 12.50 di IKEA.


Tisu Tandas :: percayakah anda tisu tandas ini anda boleh beli di kedai biasa pada harga 70% lebih murah?. tak percaya. just survey on it. its probably not worth at all. MEMANG TIDAK BERBALOI.





1 comments:

loading...
loading...